21 februari 2008

Snaaart...


..klart. Vi tapetserar för fullt. Köket är färdigt och hallen är halvvägs. Kan ni fatta?!? Det är möjligt, att röran kan ha ett slut. Jag kanske har ett liv också:-)

Ändå hittar man ju bara på nya projekt...

Vi fortsätter tapetseringen imorgon, men på fredag ska jag RYMMA! Shopping i Skellefteå - inte dumt alls! Efter tre dagar med slipdamm och tapetklister överallt kan jag behöva det.


Eftersom min kamera valde att lägga av så får ni bild på en skönhet som inte behöver tapetklister i rynkorna - Tove älsklingen...

Ska fixa kameran snabbt. Kram och godnatt

4 kommentarer:

mittiminvillervalla sa...

Hallåj på dej!

Lyllos dej som får shoppa i Skellefteå! ;o)

Det har hakat upp sig lite. Det kom lite saker mellan. Men misströsta icke, din lilla klänning kommer vad det lider :o)

Ha det så underbart i Skellefteå och kör försiktigt!

Kramisar Monika

Lea sa...

Härligt med Skellefteå shopping!
Ha det så trevligt, ser fram emot att se vad du har hittat. :-)
Mys och må!
/Lea

mittiminvillervalla sa...

Hej hej! :o)

Idag har jag postat brev till dej!
Hoppas bara du gillar, den
blidde lite annorlunda :o)

Ha det bäst!

Kram Monika

Anonym sa...

Kul att du trivs med halsbandet :) Jag använder mitt eget ganska ofta och ungarna på jobbet älskar att låna det. Ha d! Kram! /Emma