7 februari 2008

Inför IKEA...




Nu är garderoberna nära! Dessutom ska jag köpa nya bokhyllor till arbetsrummet - 320 cm Billy rymmer en hel del! Under tiden har jag kikat lite på Martha Stewart´s hemsida. Hon är "drottningen av organisation" och har en hel del tips. http://www.marthastewart.com/ kan ni kolla själva.









Min "handla-lista" blir bara längre o längre...
Tänk vad mycket tillbehör en garderob behöver...

Om jag har tur kanske jag får upp gardinstängerna ikväll?!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Meducin mot shoppingsug??? Har jag aldrig hört talas om ens! Vem vill bli medicinerad mot den bacillen??
Suget består, det är bara föremålen att handla som växlar.

Så schnyggt det kommer att bli i sovrummet. Jag tror jag längtar lika mycket som du tills det blir klart. Herregud vad vi ska sy. Det kommer att spruta ut färdiga gardiner på löpande band.

Kram V