12 februari 2008

Mitt i röran

Just nu har jag inte tid att läsa! Jobbar frenetiskt på att tömma arbetsrummet, så vi kan använda det till snickarbod. :-) Jag ska slipa och måla dörrarna till de fasta garderoberna. Dom är tapetserade typ tre varv och jag avskyr tapeter på garderobsdörrar. Fast jag såg i nån av inredningstidningarna tapetserade dörrar...

Allt vi äger har snart vandrat tre varv runt lägenheten, allt eftersom vi rustar rummen. Och inte bara prylarna... På morgon när jag vaknar försöker jag kliva ur sängen åt fel håll, och jag är inte säker på vilket rum jag är i... Total förvirring. Men slutet är nära, på fredag ska vi flytta tillbaka sängarna in i SOVRUMMET!! Men jag har kvar att riva tapeter i hall och kök, så dammet kommer inte att lägga sig i första taget...

Ha en himla fin dag !

7 kommentarer:

Anonym sa...

En sådan hjärteduk som du visar på sidan skull jag innerligt gärna vilja ha...wow!!

~Livet i byn

Unknown sa...

hallå polarn :)
Åh, vad skönt att se att vi är i samma bransch du och jag *s*
Föreningen "Vi-som-lever-i byggdamm" har snart sitt årliga årsmöte. Kan jag nominera dig till en styrelsepost? *skratt*

Kram Vero

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej hej..vilket fint gammalt kort...aaa jag vet med hur det är att leva i byggdamm!!

Anonym sa...

Hej!
Och tusen tack för din kommentar hos mig, som sagt så var det lite pirrigt, man undrar ju vad andra ska tycka osv.
Visst är det alltid roligt med en historia bakom ett sånt gammalt hus?
Men vad du håller på....
Det är ett väldans fejande hemma hos er.

Kram
Pernilla

mittiminvillervalla sa...

Hallåj! ;o)

Ska lite smått börja med din klänning. Undrar om du vill ha små vita eller små genomskinliga pärlor (samma som den jag gjort på bloggen) på din klänning?

(Dom vita pärlorna är likadana...fast vita ;o)

Kramisar Monika

Unknown sa...

Kikar in och lämnar av en JÄTTESTOOR!!! alla hjärtans-kram till dig! Tänker på dig! Ses i morgon, (läs idag) gumman....

KRAAAAM Vero

Lea sa...

Hej hopp! Här är en till byggdammig varelse, så härligt att ni får flytta in i sovrummet. Det är verkligen ett lyft när alla bitar börjar falla på plats.
Ha en mysig helg!
/Lea