19 februari 2008

Fortfarande i röra...






Jag tror att inte byggdammet har något slut... Det känns som att vi bara sliter och drar i allting. Kolla in bastun! För man måste ju säga att garderoben har vissa likheter med en bastu?? Det tog nästan 12 timmar att montera garderoben, och med mina erfarenheter av IKEA-produkter: Det är inte en av deras smartaste lösningar...

Men den rymmer MASSOR! Vi har flyttat tillbaka sängarna in i sovrummet och stuvat in allt från kontoret i denna enorma garderob. Nu har vi rivit tapeter och putsat i hallen och köket, så imorgon ska vi börja tapetsera!

Och sedan, kära vänner, kan jag ÄNTLIGEN börja ställa i ordning allting. Åh, lycka... Längtar efter mitt skrivbord... Och min scrapbooking...

I alla fall får jag ju sova på rätt sida i sängen - vilket vanedjur man ändå är!

Min gamla IKEA-byrå blev vit - till slut. 1-0 till mej. Min "Att måla"-lista blir ändå bara längre och längre, dörrar och annat löst dyker upp...
Nu ska jag kolla in alla andras roliga bloggar innan jag somnar i tangentbordet! Kram på er!

6 kommentarer:

Lea sa...

Hoppsan nu börjar jag vara trött...läser bastu.. men vadå den liknar ju jättemycket en garderob som jag såg på en blogg för ett tag sen...hm nu efter att ha läst igenom texten igen måste jag definitivt gå och sova annars kan det inte bli ett tal rätt i morgon bitti på lektionen.
Byrån blev också verkligen kalasfin.
GOdnatt!
/Lea

Anonym sa...

Vilken enorm garderob den måste ju rymma hur mycket som helst! Kan förstå att det tog sina timmar att montera den, bara en liten hylla tat ju länge nog.

Ja då kanske vi ses i butiken
Pernilla

Unknown sa...

Byrån blev ju bara så kalasfin! Jag trodde inte ens det var samma byrå, tänkte att du fuskat och visar en annan istället :)p *retas* Den blir nog jättefin i erat nya sovrum. För att inte tala om garderoben. Herregud vad avis jag är. Såååå snyggt!!!
Det är nära nu för er. Jag hade blivt galen för länge sen om det varit jag. Du har en ängels tålamod. Jag skulle haft bar alite av den varan :)
Kikar förbi lite senare när jag är i stan.
Kram Vero

Unknown sa...

Du rymmer inte bara en man i byrån utan MÅNGA i garderoben :):):)

Anonym sa...

jävlar
Ja nu har vi bevisat, det rymms en Rickard i bastun.
Caro

karrakolan sa...

Menade inte jävlar, det var till inloggningsidan som bråkade me lilla my.
Caro