17 januari 2008

Lycka lycka....

Jag bara måste få jäsa lite av lycka idag - en alldeles hemsk januaridag med REGN - men ändå! Anita och mamma har tapetserat vårt sovrum idag! Hipp, hipp, hurra!

Efter drygt sex månader i flytt-&byggröra så börjar jag se ljuset i slutet av tunneln, liksom.

Fondtapeten har legat på "vänt" i 2 år, så det är speciellt roligt att äntligen få se den på väggen.

Jag ska beställa lite garderober o annat från IKEA, så det tar ett tag innan det är färdigt, men jag måste få visa bilderna! Mer kommer sedan...
Lyckan blir inte mindre av att få en utmärkelse från Veronica ( Norsidan No 25) som värmde mitt lill-hjärta ordentligt. Åh, vad glad jag blir!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ååh, så fint det blir! Jättesnyggt. Förstår att du är nöjd.

Vad roligt att du blev glad av din utmärkelse. :) Det blev jag oxå när jag fick min. Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst, men du vet, man måste ju begränsa sig *skratt*
Kram på dig! Vero

sagolikflora sa...

Vilken bedårande tekanna. Super söt!
Kram Caroline ---<--@