10 januari 2013

Åh, vilken dag....

Vissa dagar bara är sådär... idag hade det gått troll i min dator, inga system ville fungera...slut papper i skrivaren och allmänt STRUL...
Fast jag blev bjuden på en riktigt smaskigt onyttig lunch....och jag kom ihåg min mobil när jag bara hunnit en liten bit på hemväg!
Stickat klart bakstycket på min kofta i Vivo från On-Line...tänker ju använda den i vår! Härligt garn och stickor nr 6, så den går ganska fort... Planerar att sticka framstyckena nästa vecka.
Smyger in ytterligare en ruta...mina stolsitsar till balkongstolarna. Dubbelt yllegarn från Stoff & Stil och virknål nr 10. Skönt för baken. Gjorde ytterligare 2 st i rött Lovikka-garn som juldynor....
Nu blir det sängen, med ytterligare en Agatha-klassiker; Tragedi i tre akter...
Kramar
Marita

1 kommentar:

Hugomamma sa...

Fin dyna! Kanske jag oxå skulle testa...
Tack för titten! Trevlig helg!