28 maj 2008

Mitt kök...

Tänker visa lite bilder från köket i Klubbfors. Det är stort och härligt med fönster åt tre håll. Vi har inte ändrat speciellt mycket på själva köksinredningen - färg kan ju göra underverk!

Jag ska byta ut stolarna så fort jag bara hinner...
Plats för eftermiddagslur - klockan tickar rätt sövande kan jag lova...

Ingen styling här inte... Men vacker utsikt över Åbyälven.

Så här såg det ut när vi köpte huset - samt självhäftande "teak" på köksluckorna...

Kram på er! Jag ska smita iväg till Klubbfors imorgon...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där vilken underbar "stuga" ni har och vilket mysigt kök, jag kan förstå att ni längtar dit....

Ja, jag var ledig i går efter allt jobbande, skönt!!
Så då passade du på att komma in *ler*
Ja vi syns väl snart iallafall

Kram Pernilla

Gårdsromantik sa...

uprvdhMen så fina gardiner du har och hela huset var underbart!
Så kul att få kika in i huset.

Jag har ju lite lustiga öppettider - jag lägger undan stativet åt dig - menar du det med rosen eller det nindre grå rokokoaktiga?

Kram Maud

Anonym sa...

vilket lantligt charmigt kök!

Smycka dig sa...

Hej vilket härligt lant kök ni har i stugan jag har missat massor sen sist jag besökte dig;D

Blir full i skratt fortfarande när jag tänker på att vi har köpt delar från samma salong:))
kul att någon mer än jag kunde se potensial i såna möbler.

Ha det bra
kram
Lotta

Unknown sa...

Hej gumman. Åkte du iväg eller hur blev det? Så fina bilder du lagt ut på stugan. Ni har ett supermysigt och hemtrevligt kök.

Jag lyckades inte somna förrän efter 2 i natt. Kom aldrig till ro. Kramades med soffan och lät tankarna vandra.
Kram V

Monika sa...

Hello! :o)

Oj! Vilket härligt kök! Så mysigt hemtrevligt! Kan bara tänka mej hur mysigt en liten middagslur i det sövande tickande från kökklockan skulle kännas.

Minner om min fasters kök som jag som barn älskade att befinna mej i.

Hoppas du har det skönt i det fina vädret.

Kram

Monika

Lea sa...

Tjena!
Så himla mysigt ni har i er stuga, och med älven som utsikt måste det ju vara perfekt.
Hoppas att du får en fin vecka framför dig och nu kommer ju den riktiga värmen!
Ha det gott!
/Lea

karrakolan sa...

Tack för grattulationen, nu blev jag ju 28 faktiskt. Er beställning av kråkan är fixad.
Leverans vid nästa besök.
Caro

Gårdsromantik sa...

Ja nu fick jag kicka in i ditt vackra hus vid älven igen!

Kan du inte bara måla om de där stolarna?

Läste att ni skulle ha en kristallkrona i paviljongen -
WOW - nu förstår jag namnet på din blogg! ;-)

Vi hörs!

Kram Maud

Monika sa...

Kikar bara in för att säga hej! :o)

Hoppas du har det fint!

Kram

Monika

karrakolan sa...

Hej längesedan sist, eller?
Caro