20 februari 2017

Att göra färdigt...

Efter flytt och renovering har jag äntligen fått någon slags ordning på mina hantverksprojekt. Ordning är kanske inte rätt ord, ett slags organiserat kaos kan man väl säga. Häpen står jag där med oskyldig min och undrar HUR och NÄR lyckades jag samla på mig allt detta? Och vad i allsin dar ska jag göra med alla projekt? 
Sen hittar jag ett blogginlägg med titeln "Finishing Fifty"....

det känns som det är skrivet för mig! Fast jag tror jag hoppar över sorterandet i lådor, det känns både dyrt och tidsödande just nu....
Så nu ska jag ta tag i mina oavslutade projekt, ett i veckan tänker jag. Det ska jag väl klara? 
Jag har valt ut mitt första:



Jag kommer inte ihåg var duken kommer ifrån, det kan vara från mormor eller något jag hittat på loppis. 
Men någon har lagt ned tid och arbete... Så nu är det dags att göra löparen färdig.
Tänker rapportera mina resultat veckovis... Du som vill läsa mer om "Finishing Fifty" kan göra det här: Flax and Twine
Hon lyckades färdigställa 14 projekt under året, men jag hoppas få klart några fler... :-)
Kramar/
Marita

Inga kommentarer: