23 december 2008

God jul!


Kolla vad som låg i posten igår... Maud har skickat den underbara julkudden som jag har längtat efter... Julpaket från Carola med härligt julgodis... Tackar och bockar!


Jag har slagit in julklappar hela dagen... här ser ni en del av arbetet (puh!) Sånt här ska man göra i små doser hela hösten - om man är klok, vill säga. Den snygga korgen kommer från Hjortgården.


Mina jultavlor har några jular på nacken... Vi åker ut på stugan ikväll och stannar där hela helgen. Önskar er alla en riktigt lugn och fridfull jul! En stor kram från Marita







8 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vad bra att den hann fram i tid!

Önskar dig en riktigt God Jul!
Kram Maud

japp sa...

Heeij Marita.. hoppas julen varit lugn å bra. hoppas du får en fortsatt fin julhelg me. Själv jobbar jag, men så kan de vara ibland.
Önskar dej en fin juldag..å tusen tack för kommentaren om julsockorna.. äntligen bidde de sydda..hehehe.. fick dom klar i tid iaf..hehe.

Kram på dej. Helan.

Smycka dig sa...

Hej.. hoppas att du har haft en lugn jul och god mat:D

Jag vill bara önska
Gott Nytt År och god fortsättning
kramisar kulan Lotta

Unknown sa...

Hej gullhumlan!
Jag är hemma igen....
Supermycket tusen tack för de jättefina julklapparna!!! Du är för go, gumman!


Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Vero

Floralis sa...

En nattuggla tittar in för att önska dig Gott Nytt År!
Kram: Anneli : ))

Unknown sa...

Hallå snäckan!

Du det börjar vara dax att göra ett nytt inlägg här snart gumman *skratt*

Kram bara jag :)p

Handplockat sa...

Du har en Torsdags utmaning hos mej (torsdagarna i februari)- kika in och se om det är något för dig
kramen

Unknown sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN gumman!
Synd om dig som är så risig på din dag.
Jag kommer nån annan gång.

Krya på dig!

Kram V.