7 juni 2009

Pettsson & Findus på turné...

Vi är ute på en liten resa, jag och Johnny. Gissa var han parkerar för natten - jo utanför IKEA i Gävle... som naturligtvis har stängt. HMpf...morr. Och givetvis måste vi åka innan de öppnar... Vi har haft en mycket trevlig resa från Piteå och fortsätter till Stockholm imorgon. Eftersom jag har lite panik med en födelsedagspresent (schh!!) så har jag använt tiden till lite kreativt handarbete:
Många rutor blir det på sjuttio mil... Kram på er alla... fortsättning följer... Marita


3 kommentarer:

Unknown sa...

Men hallå bruden! Tror att jag var lite trött när du ringde i fredags.... Flitig som alltid! Du borde byta namn till: Kretiva Marita! Ha så jätteroliugt nu tjejen. Saknar dig.... KRAM!

Erika sa...

Hej! =)
Jag tycker att resans ändamål blir det bästa stoppet på vägen! ;)
Bara några sketna dagar kvar nu.
Kram kram /Erika

Catta sa...

Tror aldrig jag gjort nåt sånt i en lastbil! :) Snyggt!//Syster