23 december 2009

Da´n före da´n....

Äntligen! Bara en julklapp kvar... Den här veckan har bara handlat om julklappar, fram och tillbaka, tillverka, handla, byta... Nissarna (hmpf!!) har varit flitiga. Av Veronica har jag fått så vackra paket som jag inte vet om jag ska öppna dom... Carola har tillverkat min önsketomte i linne som är så fin på köksbordet... Dags att ägna lite tid åt julmaten, jag ska göra västerbottensostsill, köttbullar och laxpate´ innan vi åker ut till stugan för att fira jul.
...och ungefär så här kan det få vara imorgon bitti... ska skutta ut i djupsnön och fixa en liten gran till vår järnspis. Resten av veckan ska vi bara äta, mysa och ha det skönt...
En riktigt stor julkram till alla från
Marita

1 kommentar:

Unknown sa...

Så fantastiskt vackert du pysslat i köket hemma. Jag skulle nästan inte nämnas åka till stugan om jag var du.

Jag klämde lite försiktigt på dina paket igår och det pirrade lite i magen av förväntan :)
God Jul vännen! Njut i helgen av allt det goda och bara mys inne i värmen.
Kram V