21 april 2009

Helgens bravader...

Kunde inte hålla mej från ett snabbt besök på Bloms möbler i fredags. I väntan på riktiga vårblommor får man nöja sig med lite fusk... Mycket zink och annat kul.


Läcker kudde. Naturligtvis står det mitt namn på prislappen... Jag måste haft föraningar eller varsel eller dylikt i fredags, för resten av dagen blev mindre rolig.

Det här 11-tons monstret hade lekt i min vita rabatt. Rakt igenom snön och tvärs över hela planteringen bara för att någon lat typ inte vill pulsa i snön... Kladdat alla mina buskar till noll och inget. Mina härliga vita rosor, kornellen, syrenerna med dubbla blommor mm... Jag är så ledsen och bedrövad över eländet. Naturligtvis får jag ersättning, men i alla fall... Det borde vara skottpengar på klantskallar.

Tur jag köpte kudden.

3 kommentarer:

paula sa...

kuddena ser jättefin ut
det låter inte roligt med den stora brummen i trädgården
ha det bra
kramiz

Unknown sa...

Klantarsle var ordet! Upp med hakan gumman, kudden var ju snygg :) Tack för en trevlig avslutning på en lång arbetsdag.

På lördag... då du!

Kram!

Anonym sa...

hej älskiling!
saknar dej
Gubben