28 december 2007

Flodhästen i vardagsrummet

En heminredares största mardröm har anlänt till vårt hem - en 42tums platt-TV. Johnny fick ett ryck och shoppade loss lite på mellandagsrean. Jag kan inte gnälla så mycket eftersom han "presentade" mig med en efterlängtad köks-TV!



Hur löser man detta rent estetiskt? Har NÅGON nånsin sett en snygg TV-bänk? Vem ritar de konstiga skapelser som finns att köpa? Efter mycket letande har vi bestämt oss för en sideboard från IKEA:s Liatorp-serie. Haparanda here we come!

3 kommentarer:

Unknown sa...

haha, välkommen i klubben. Varför ska man överhuvudtaget möblera rummet utifrån tvn? Nästa grej blir nog en sån där duk som kommer ner från taket a-la-bio.
By the way, jag älskar erat badrum i Klubbis!Så schnyggt. Kramen

Handplockat sa...

håller med
dessa tv bekymmer vi har en knubbig Tv
(allt annat e ju knubbigt å varför inte den åxå)
Jag kapade benen på ett bord som stod övergivet här när vi flyttade hit där det saknas en låda har vi dvd/vhs boxer och tjafs

ha en bra söndagskväll =)

Unknown sa...

Hallilå.
Allt väl hos dig? Hur har det gårr med flodhästen? Och tapeterna? Är så nyfiiiken...

Jag har en utmaning till dig på min sida.

Kram V